Reakce Guye Osearyho na stížnosti fanoušků

Zpočátku to vypadalo, že předprodej vstupenek na koncerty U2 v USA a Kanadě bude velký průser podobný tomu z dob Vertigo Tour v roce 2005. Internetem se nesly hrůzné zprávy o bezpráví a nezájmu ze strany ticketmasteru i U2.com (která se - již tradičně - pod náporem fans několikrát zhroutila).
K situaci se po nátlaku fanoušků vyjádřil i manažer skupiny U2 Guy Oseary otevřeným dopisem k široké veřejnosti. Tým zodpovědný za předprodej se podle jeho slov snaží zamezit zniklým škodám a nutno dodat, že se ticketmaster snaží fanouškům, kteří nepochopitelně nedostali např. presale kód všemožně vyjít vstříc. Zde je originál zaslaný fanouškům:

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

U2 v Praze na Strahově: 23 let - vzpomínky čtenářů U2czech

U2 LIVE ve Vídni - pohledem redakce U2czech.blog.cz

The Edge podporuje Help Haiti Heal